ponedeljek, 31. marec 2008

Živjo!

Da še enkrat povzamem Nizozemsko, za tiste ki niste bili ali pa niste vsega slišali. Bilo je super. Veliko sem se naučila. Ljudje so zelo prijazni in pripravljeni pomagati. Zmenila sem se z Svetovnima prvakoma v standard plesih, da nas obiščeta in nas kaj naučita. Je pa pripravljena priti k nam tudi začetnica wheelchair dancinga- Corrie v Slovenijo. Mislim pa, da drugo leto lahko ciljamo na to, da smo tudi mi tam. In sicer, da tekmujemo, v kategoriji začetniki. Kar sem jih videla plesati, se mi ne zdijo veliko boljši od nas. Če povem po pravici, se mi zdi da smo mi boljši :). Če se strinjate, bi septembra ali pa oktobra po vseh naših nastopih začeli trenirati za tekmovanje. Seveda samo tisti, ki si to želijo. nekako sem razmišljala, da bi se potem naredile dve skupini : ena tekmovalna in ena netekmovalna. Vsak je lahko v obeh. To je ena izmed idej. Upam, da mi bo ratalo na blog postaviti filmčke, ki sem jih posnela. Na žalost nisem mogla posneti začetnikov, da bi videli kako to zgleda, sem pa posnela une ta dobre, da boste vidl, kako boste plesali :)

Mislim, da je to vse. če je kakšno vprašanje, kar pokomentirajte, pa bom še kaj dodala.


lp, petra

Ni komentarjev: